Doprava
Většinu našich produktů objednaných přes e-shop zasíláme prostřednictvích přepravců PPL a Zásilkovny na dálku. U produktů, kde je nutný osobní odběr, je tento fakt uveden v popisu produktu. V tomto případě si nebudete moci zvolit zaslání přepravcem, ale objednávku si vyzvednete přímo u nás, v naší provozovně v Polici č.p. 30.
Objednané dobroty pečlivě zabalíme a odešleme prostřednictvím našeho smluvního přepravce společnosti PPL nebo Zásilkovny, které Vám doručí zásilku na druhý den od převzetí u nás, kvůli rychlosti doručení se proto nemusíte bát, že by produkty přepravou ztratily na čerstvosti.
Objednávky se snažíme vyřídit co nejrychleji. Vaši objednávku však nejdříve musíme upéct 🙂 . Můžete počítat s tím, že objednávku vyřídíme do jednoho týdne, obvykle však dříve. V případě platby na účet, objednávku odesíláme až po připsání platby, tedy cca do deseti dnů, obvykle však dříve.
Smluvní přepravce PPL a Zásilkovna
Cena balného a dopravného po ČR pro PPL činí celkem 150,- Kč.
Cena balného a dopravného pro Zásilkovnu na výdejní místo činí celkem 69,- Kč.
Cena balného a dopravného pro Zásilkovnu na doručovací adresu činí celkem 99,- Kč.
Při objednávce nad 1500,- Kč cenu dopravy hradíme my, vyberte v košíku dopravu zdarma!
- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL, nebo Zásilkovny.
- Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení.
- Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
- Zásilku můžete sledovat na adrese: PPL v menu najdete pole „sledování zásilky“ kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete „OK“, stejným způsobem můžete postupovat na stránkách Zásilkovny ,kde vyplníte číslo zásilky a kliknete na „hledat“.
- Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
- Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
- V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás.
- Doručujeme pouze na území České republiky
Osobní převzetí
- Při osobním převzetí je dopravné zdarma.
- Vaši objednávku si osobně můžete převzít na adrese: 675 34 Police 30 (pod provozovnou České pošty). Obvyklá pracovní doba je od 7.30 do 15 h. Vyzvednutí je však lépe předem domluvit.
- Pro produkt objednaný s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte až po obdržení naší výzvy k osobnímu odběru domluveným způsobem.
- Uhradit objednávku na osobní odběr můžete v hotovosti na místě, bankovním převodem a platební kartou při objednání prostřednictvím internetu.