Protože jsme registrovaným sociálním podnikem, naše dodávky firmám můžeme poskytovat v režimu náhradního plnění, což jistě potěší každého, kdo přemýšlí, jak ušetřit náklady a přitom zajistit kvalitní a originální dárky či občerstvení s přidanou hodnotou podpory sociálního podnikání a lokální produkce.

  • jedlé drobné dárky pro zákazníky (drobné perníčky, kokosky, sušenky zabalené v malých sáčcích převázané stužkou, mohou nést logo vaší firmy)
  • dárkové balíčky v různých velikostech a cenových relacích (balíček může obsahovat například sýry, mošty, vína, džemy, rukodělné drobné dárky, svíčky, hrnečky, čaje, kávu, sušené ovoce a další produkty od místních producentů)
  • sladký bufet pro firemní setkání, porady a akce – dorty, koláče, sušenky, cookies, cupcake …
  • perníčky/sušenky dekorované logem firmy
  • pravidelné objednávky produktů z našeho e-shopu jako občerstvení pro hosty, na porady, školení, coffee breaky apod.

Obsah dárkových balíčků sestavujeme dle vaší poptávky. Vedle našich produktů si do dárkového balíčku můžete přát další výrobky sociálních podniků a lokálních firem z našeho okolí tj. z jižní části Vysočiny, jižních Čech a jižní Moravy. Můžete se tak těšit z podpory lokálních, často rodinných podniků a farem, které v okrajových regionech vytvářejí unikátní skvělé produkty a přitom nestojí v centru pozornosti.

V případě, že přemýšlíte o dárkovém balení či máte jiné speciální požadavky, není nic jednoduššího, než se nám ozvat přes kontaktní formulář, nebo další kontakty, a domluvit si s námi realizaci Vaší představy. Vše pro vás zařídíme, vytvoříme cenovou nabídku dle vašich požadavků, vše pečlivě zabalíme a přivezeme, nebo pošleme přepravcem.

Náhradní plnění

Jsme registrovaným dodavatelem náhradního plnění. V souladu s ustanovením § 81 odst. 3 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zaměstnanosti“) zaměstnáváme více než 50% osob se zdravotním postižením. Naši registraci v seznamu dodavatelů náhradního plnění naleznete zde: https://www.uradprace.cz/seznam-dodavatelu-nahradniho-plneni#/nahradni-plneni-detail/121767

Naší povinností je Váš nákup v rámci náhradního plnění zaevidovat nejpozději do 30 kalendářních dnů od jeho zaplacení do elektronické evidence vedené Ministerstvem práce a sociálních věcí. Můžete se spolehnout, že zaevidování provádíme včas a neprodleně po obdržení platby. Po tomto zaevidování je automaticky systémem vygenerován e-mail, který Vás o zaevidování uvědomí.

Bližší informace pro odběratele o evidenci náhradního plnění najdete na stránkách MPSV zde: https://www.uradprace.cz/web/cz/obecne-informace-k-aplikaci-evidence-nahradniho-plneni#K3

Co potřebujeme vědět, aby transakce v rámci náhradního plnění proběhla bez komplikací?

  • Zejména potřebujeme vědět, že nakupujete v rámci náhradního plnění. V případě, že nakupujete přes náš e-shop, sdělte tuto informaci do poznámky v objednávce. Nebo nám zavolejte, či napište.
  • Dále potřebujeme znát Vaši e-mailovou adresu, na kterou dojde vygenerovaný oznamovací e-mail s informací, že Váš nákup byl zaregistrován do evidence náhradního plnění. Proto prosím uvádějte takovou adresu, která odpovídá přijaté informaci.
  • Bylo by dobré, abyste se nám ozvali v případě, že byste potvrzovací e-mail nedostali do 14 dnů od proběhlé platby, abychom problém zavčas vyřešili.

Jaké zboží můžete v rámci náhradního plnění nakupovat?

V rámci náhradního plnění si můžete jednoduše nakoupit zboží z našeho e-shopu a do poznámky při objednání produktu uvést, že se jedná o náhradní plnění.

Pro firemní zákazníky nabízíme širší nabídku produktů či typů balení. Pokud jste v e-shopu nenalezli, co hledáte, ozvěte se nám s Vašim speciálním přáním.

Add to cart